Marionečių visuomenė

Posted by KitokiaFeja on 19 Lap 2009

Kai nakti daugelis miega.. yra žmonių, kurie kalbasi apie žmones.
Praėjusią naktį netiketai išsivystė diskusija apie tai, kad mes esame robotai su aplinkos idiegtomis programomis. Nors esame laisvi, bet net neisivaizduojame, kokie apriboti esame..
Gal kas pasidarys arbatos ir nuspręs paskaityti..
O jei niekas arbatos nesidarys ir neskaitys, šis įrašas liks man pačiai. Atminimui.

Iš anksto atsiprašau už lietuvybę, rašybą ir skirybą. Kalba netaisyta.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
<..>
[2009.11.18 23:43:05] *Feja says: mano akimis absoliuti dauguma zmoniu yra robotai ir bezdziones. Robotai tai beveik bejausmes masinos viska darancios is iprocio ir todel, kad to reikia (mokslai, darbas, sexas, zmona, namas, 2 vaikai) Ir bezdziones.. kurios sugeba tik pamegdzioti (tevus, TV zvaigzdes ir t.t.).
Ir nei vieni nei kiti negali vadintis zmonemis, nes savo minciu apskritai neturi. Viskas, kas ju galvoje.. tai tik apvirskinta informacija.. apie jos jungima ir naujos informacijos kurima jie net neisivaizduoja.
[2009.11.18 23:44:25] Mode (travian) says: idomi diskusija gavosi :)
[2009.11.18 23:45:38] Mode (travian) says: o robotu ir bezdzionu tai daumuma, nes veikia bandos instinktas, zmones,ypac musu visuomenije bijo issiskirt, bijo buti kitokie. Mazai tolerancijos
[2009.11.18 23:46:20] Domaz says: wow
[2009.11.18 23:46:23] Domaz says: :O
[2009.11.18 23:46:26] Sarunas (sarkis) says: na tai yra dalis tiesos nes kiekvieno zmogaus tikslai yra gana panasus (mokslas, darbas, vaikai, seksas zmona) as pavyzdziui be siu dalyku nelabai ir isivaizduociau savo tolimesnio ir dabartinio gyvenimo. bet del to nesijauciu robotu ar bezdzione
[2009.11.18 23:46:43] Domaz says: chia jusu paskaichius ir galwa suktis pradeda
[2009.11.18 23:47:05] Sarunas (sarkis) says: man tai siekiamybe, tikslas, to ko as noriu is pilanvercio gyvenimo
[2009.11.18 23:47:34] *Feja says: ir tie norai nera tavo
[2009.11.18 23:47:40] *Feja says: jie idiegti aplinkos
[2009.11.18 23:47:46] Sarunas (sarkis) says: o priemones joms pasiekti turi buti tinkamos mano moraliniems isitikinimas mano pasauleziurai
[2009.11.18 23:47:59] *Feja says: morale, kuria suformavo seima ir visuomene
[2009.11.18 23:48:04] Sarunas (sarkis) says: na taip sureditas pasaulis
[2009.11.18 23:48:22] *Feja says: tai suredytas robotu pasaulis
[2009.11.18 23:48:27] Sarunas (sarkis) says: taip juos suformulavo, bet turedamas galva suprantu, kad jie man priimtini
[2009.11.18 23:48:40] Sarunas (sarkis) says: formuojama ir kiti dalykai
[2009.11.18 23:48:50] Sarunas (sarkis) says: brt as pasirineku kita kelia
[2009.11.18 23:49:09] Sarunas (sarkis) says: neinu narkalintis neplesiu nezudau, neprievartauju, nerukau, negeriu
[2009.11.18 23:49:14] *Feja says: nes, kaip jau minejau, kas tau priimtina, kas ne, kas yra blogai ir gerai.. tau suformavo tevai, draugai, TV, PC ir apskritai kiti zmones
[2009.11.18 23:49:36] Sarunas (sarkis) says: man yra svarbiau jau mano normos gyvenimo
[2009.11.18 23:49:46] *Feja says: ir kokios jos?
[2009.11.18 23:50:04] Mode (travian) says: Na molare nera robotizmas, tai zmogiskumo pozymis
[2009.11.18 23:50:24] Sarunas (sarkis) says: nebe tevu ar tv (tv vapse nebegalima ziuret viena komercija) mano morale nera 10 dievo isakymu
[2009.11.18 23:50:55] Mode (travian) says: Ir as neisivaizduoju savo gyvenimo be seimos, o norit seimai suteikti kuo geresni gyvenima reikia mokslu gero darbo pinigu…
[2009.11.18 23:50:58] Sarunas (sarkis) says: aisku itakos mano morales formavimuisi tai turej nesakau
[2009.11.18 23:51:14] Sarunas (sarkis) says: bet tikrai negalutine
[2009.11.18 23:51:21] Mode (travian) says: O tevai zmogui daro labai didele itaka
[2009.11.18 23:51:48] Mode (travian) says: nuo tevu auklejimo daznai priklauso tolesnis gyvenimas, nes sunku persiaukleti
[2009.11.18 23:52:10] *Feja says: morele yra suformuota. Jei tau atrodo normalu, kad moteris vaiksto su sortais ir maikute trumpom rankovem, tai musulmonui tai atrodo amoralu. Jei tau atrodo amoralu musti moteri, tai kaimo uzkampyje gyvenanciam be tv, be kitu zmoniu vaikui maciusiam kaip tevas muse ir motina, ir jo sese, musimas atrodo normalu
[2009.11.18 23:52:41] Sarunas (sarkis) says: mano morale yra gyvenimas
[2009.11.18 23:52:47] *Feja says: banalu
[2009.11.18 23:52:55] Sarunas (sarkis) says: banalu?
[2009.11.18 23:52:59] Sarunas (sarkis) says: tada einu zudytis
[2009.11.18 23:53:02] *Feja says: :D
[2009.11.18 23:53:03] Mode (travian) says: Bet kazkokios vertybes turi buti, nekalbu apie moters musima ar jos laisves varzyma
[2009.11.18 23:53:06] Sarunas (sarkis) says: nes gyventi banalu
[2009.11.18 23:53:17] Sarunas (sarkis) says: pagal tave
[2009.11.18 23:53:35] Sarunas (sarkis) says: tai paprasta bet nebanalu
[2009.11.18 23:53:44] Mode (travian) says: Gyvenimas visu banalus, bet kiekvieno siekis turetu buti pasiekti kazka kas butu auksciau banalumo
[2009.11.18 23:53:46] *Feja says: taip kaip gyvena daugelis zmoniu - taip. Zmones, ypac LT ne gyvena, o egzistuoja
[2009.11.18 23:54:10] *Feja says: o tas egzistavimas pavergia ju mastyma
[2009.11.18 23:54:30] Sarunas (sarkis) says: o zinai as esu bedarbis dabar ieskau darbo gaunu socialinine pasalpa 300 lt bet as negaliu sakyt, kad as egzistuoju
[2009.11.18 23:54:43] *Feja says: gyveni su tevais?
[2009.11.18 23:54:45] Sarunas (sarkis) says: man viskas gerai apart kad nera pajamu
[2009.11.18 23:54:52] Sarunas (sarkis) says: bet tai laikina
[2009.11.18 23:55:18] Sarunas (sarkis) says: ir as dziaugiuosi, tenka lankytis sutrikusios vaiku raidos centruose
[2009.11.18 23:55:31] Sarunas (sarkis) says: as matau kas yra egzistencija
[2009.11.18 23:55:42] Mode (travian) says: sarunai klysti
[2009.11.18 23:56:03] Mode (travian) says: sveiko zmogaus gyvenimas gali buti labiau egzistencinis nei neigalaus
[2009.11.18 23:56:20] Sarunas (sarkis) says: ir as pamatau kad as esu laimingas, kad neviskas taip yra blogai kaip mes dabar visi mastome
[2009.11.18 23:57:08] Sarunas (sarkis) says: taip nevisi tu teisus bet ira kurie to nesuvokia
[2009.11.18 23:57:18] Sarunas (sarkis) says: ir niekada nesuvoks
[2009.11.18 23:57:20] Sarunas (sarkis) says: kas jiems
[2009.11.18 23:58:57] Mode (travian) says: Cia nuo zmogaus priklauso, kaikurie savo gyvenimo beprasmiskumo nesuvoks iki mirties
[00:00:00] Sarunas (sarkis) says: as manau, kad mes turim buti laimingi ir dziaugtis tuo ka turim
[00:00:18] *Feja says: Gyvenimas priklauso nuo poziurio.. baisiausia kas gali nutikti zmogui - jis gali suzinoti, kaip gali buti gera turint kazka, ko neturi
[00:00:52] *Feja says: kai pakeliauji po uzsieni supranti, kad lietuviai egzistuoja…
[00:00:58] Sarunas (sarkis) says: taip as dar su tevais gyvenu
[00:01:07] *Feja says: as gyvenu viena
[00:01:15] *Feja says: nedirbsiu - nevalgysiu
[00:01:27] Sarunas (sarkis) says: o keliavai po afrika?
[00:01:36] Sarunas (sarkis) says: centrine
[00:01:44] Sarunas (sarkis) says: vakarinei pakratei
[00:02:06] Sarunas (sarkis) says: ?
[00:02:13] *Feja says: buvau siaures afrikoj. Maciau zmones gyvenancius lusnose, ir neturincius kuo maitintis.
[00:02:30] Sarunas (sarkis) says: na va jie kitaip galvos apie mus
[00:02:38] *Feja says: jei turi lova, saldytuve maisto, ir kuo apsiauti - esi turtingesnis nei 75% zmoniu
[00:02:39] Sarunas (sarkis) says: sakis va jiems gerai
[00:02:50] Sarunas (sarkis) says: taip zinau
[00:02:59] *Feja says: bet zinai, tie kur lusnose gyvena.. jie LAIMINGI
[00:03:08] Sarunas (sarkis) says: jei galvoji kiek tave zmoniu pralenke pagalvok kiek liko uz taves
[00:03:21] *Feja says: nes ju visuomene nespaudzia buti sekmingais ir turtingais
[00:03:46] *Feja says: nes norint surasti moteri vyrui nebutina studijuoti 18 metu
[00:04:00] Sarunas (sarkis) says: na ju nespaudzia visuomene, juos spaudzia badas, vandens trukumas
[00:04:04] *Feja says: ir nereikia dar beveik 1/2 gyvenimo dirbti, kasdien vis mastant “kaip truksta to to ir ano, ir jei nedirbsiu, mane paliks zmona/vyras”
[00:04:15] *Feja says: Badas, vandens trukumas - tai yra bendros problemos
[00:04:41] Sarunas (sarkis) says: na tai mes ir ne apie atskiras problemas, tai musu bendros visuomenes problemos
[00:04:57] Mode (travian) says: Laime nera materialiniai dalykai, jau seniai tuo isitikinau
[00:04:57] Sarunas (sarkis) says: kurios kitame kraste atrodo kitaip
[00:05:21] *Feja says: grizom i ten ties kur pradejom. Kad tavo norus, tavo morales normas, tavo gyvenima suformavo aplinka kurioje uzaugai
[00:05:34] Mode (travian) says: Kiekviename kraste savos tradicijos ir poziuris i gyvenima ir musu daznai jis nesuvokiamas
[00:05:49] Sarunas (sarkis) says: o tu manai kad mano morale nebesiformuoja?
[00:06:01] Mode (travian) says: Formuojasi visa gyvenima
[00:06:06] *Feja says: formuojasi :) nes aplinka ja veikia
[00:06:09] Mode (travian) says: jei tas gyvenimas ben kazko vertas
[00:06:22] *Feja says: nes sutinki nauju zmoniu, pamatai nauju vaizdu, patiri nauju jausmu
[00:06:23] Mode (travian) says: Ne tik aplinka
[00:06:30] Sarunas (sarkis) says: bet kas pagrindinis veiksnys kuris priima informacija?
[00:06:39] Mode (travian) says: Smegenys
[00:06:40] Mode (travian) says: :D
[00:06:42] *Feja says: tavo aplinkos suformuotos smegenys
[00:06:46] Sarunas (sarkis) says: ?
[00:06:46] Sarunas (sarkis) says: ir jos atrenka uz teigiama ar neigiama
[00:06:58] Sarunas (sarkis) says: taip tai kas formuoja? vadinasi pats zmogus
[00:07:05] Mode (travian) says: Kas teigiama o kas neigama suformuoja visuomene
[00:07:18] *Feja says: tai kaip tu suvoki informacija didziaja dalimi nulemta to kokios tavo vertybes, moralines nuostatos, tabu ir t.t.
[00:07:29] *Feja says: (as apie tai net mokslini darba rasau)
[00:08:03] Mode (travian) says: jei nuo kudikystes tau butu kalama i galva kad reikia zudyti zmones vaikscioti nuogam ir t.t. tai butu savaime suprantama tiesa
[00:08:28] Sarunas (sarkis) says: as galiu suvokt taip kaip noriu, o kas sake kad man nekale? jus gi nezinot
[00:09:00] Mode (travian) says: Musu poziuri kas gerai ir kas blogai formavo visuomene, tevai
[00:09:06] Sarunas (sarkis) says: nu as vis vien liksiu prie savo kad svarbiausias veiksnys yra pats zmogus
[00:09:10] Mode (travian) says: sitam nelabai pasipriesinsi
[00:09:17] *Feja says: sarunai - valgyti zmogiena blogai?
[00:09:36] Sarunas (sarkis) says: as daznai nagus pakramtau bet nesu kanibalas
[00:09:41] Sarunas (sarkis) says: ir niekam netrukdau manau
[00:09:44] Sarunas (sarkis) says: :D
[00:09:56] *Feja says: “uztaisyti” savo sesei ar pusseserei vaika yra blogai?
[00:10:41] Sarunas (sarkis) says: man nieko gera
[00:10:46] Mode (travian) says: taip, nes nuo pirmu dienu siame pasaulyje suformuotas toks poziuris
[00:10:53] Sarunas (sarkis) says: bet ira kam tai isgyvenimas
[00:11:14] Sarunas (sarkis) says: ir buvo
[00:11:54] *Feja says: apie ka ir kalbu. Tavo vertybes yra suformuotos. o va suvalgyti zmogu kokiam atograzu aborigenui yra garbe, o incestas viduramziais, ka ten viduramziais, dar ir Egipte buvo visiskai savaime suprantamas dalykas (yapac karaliu)
[00:12:22] Sarunas (sarkis) says: jus manes nesuprantat as sutinku ad mane formuoja bet jo majo jei man neskanu pvz pieniska sriuba man gali bet kas sakyt kad skanu as nesutiksiu, ir gali kalt nuo pat mazumes
[00:12:59] *Feja says: jei butum gimes tarp aborigenu ir mates kokia didele garbe yra valgyti zmogu, nepazintum PC, TV ir panasiu dariniu.. sivakar kogero ziaumotum kokio prasalaicio koja
[00:13:06] Mode (travian) says: Pieniska sriuba yra fiziologija
[00:13:20] Mode (travian) says: cia su morale nieko bendro neturi
[00:13:48] *Feja says: Sarunai, as irgi suformuota sitos visuomenes
[00:13:52] Sarunas (sarkis) says: as sakau kad ar morale ar maistas, galiausiai prikauso nuo pacio zmogaus
[00:13:53] Mode (travian) says: Tiesiog jos nepriima tavo skonio receptoriai
[00:14:18] Sarunas (sarkis) says: as suformuotas bet vis tiek vadovaujasi pats
[00:14:22] Sarunas (sarkis) says: o ne kas kitas
[00:14:26] *Feja says: sarunai - viskas, net tavo skonio receptoriai, priklauso nuo tavo samones/pasamones
[00:15:04] Sarunas (sarkis) says: nu mano skonio receptoriu neformavo niekas
[00:15:11] *Feja says: dar ir kaip formavo
[00:15:19] Sarunas (sarkis) says: as pats juos formuvavau
[00:15:24] Mode (travian) says: pasamone galima ugdyti ir keisti, bet tai reikalauja didziuliu valios pastangu
[00:15:27] *Feja says: bandei kada kaciuka maza serti vienu maistu?
[00:15:42] *Feja says: jis paauges be jo nieko kito nebeeda, nes kitos rusies sausas maistas jam prilygsta stalo kojai - maistas yra tai, ka jis laiko maistu, t.y. tai ka yra ipratintas valgyti.
[00:15:46] Sarunas (sarkis) says: as auginau vienu momentu 7 kaciukus
[00:15:46] *Feja says: visa kita jam neskanu
[00:15:48] Sarunas (sarkis) says: :)
[00:15:56] Sarunas (sarkis) says: ne
[00:15:58] Sarunas (sarkis) says: klysti
[00:16:00] *Feja says: taip :)
[00:16:06] *Feja says: isbandziau ir ne karta :)
[00:16:13] Sarunas (sarkis) says: jis eda viska jei yra alkanas
[00:16:18] *Feja says: va ir ne
[00:16:29] Sarunas (sarkis) says: nu nesutinku
[00:17:01] *Feja says: as klausiu ne tai ar manai. As klausiu AR BANDEI pvz metus laiko serti vienu ir tuo paciu maistu
[00:17:11] *Feja says: kurio visada uztenka ir vogti jo nereikia
[00:17:30] Sarunas (sarkis) says: tarkim itikinai.
[00:17:38] *Feja says: mano parduotuveje prie namu tik vienos rusies maistuka parduoda, tai as savo katem tik ji ir pirkau :)
[00:17:39] Sarunas (sarkis) says: dabar paiimkim kita pavizdy
[00:17:49] *Feja says: tai be to maisto daugiau nieko needa
[00:18:07] Sarunas (sarkis) says: man visus metus lieptu valgyt maista y
[00:18:21] Sarunas (sarkis) says: po metu pasiulytu x
[00:18:27] Sarunas (sarkis) says: ka tu rinktumeis?
[00:18:42] Mode (travian) says: Dabar tu jau suformuotas, tai nesiskaito
[00:18:48] *Feja says: tu jau maisai :) tu jau turi suvokima apie tai kad yra kiti pasirinkimai
[00:19:12] Sarunas (sarkis) says: tai va zmogus ir renkasi nes turi didesnes smegeneles homo sapiens
[00:19:16] Mode (travian) says: kai turesi vaiku, matink juos tik darzovem 5m ir po to jie nevalgys mesos
[00:19:27] *Feja says: jei tau butu nuo gimimo ikalta, kad vienintelis maistas yra mesa, be jos visa kita yra nevalgoma - valgytum tik mesa
[00:19:32] Mode (travian) says: nes toki maisto suvokima jiem suformuosi
[00:19:41] Sarunas (sarkis) says: bet kai jis uzaugs pasakis mama uzpisai su tom darzovem duok mesos
[00:19:50] *Feja says: jei zinos kad mesa valgoma
[00:19:51] Mode (travian) says: nesakys
[00:19:54] *Feja says: jei ne - nesakys
[00:19:56] pandora (travian-pandora) says: nepasakys
[00:20:13] Sarunas (sarkis) says: nu jus ne, o as ir akmenio paragauciau
[00:20:18] pandora says: mano vaikas pieninis ir mes tevai ji toki padarem
[00:20:21] pandora says: netycia
[00:20:40] *Feja says: as saldaidine - mane tevai tokia padare
[00:20:41] *Feja says: :)
[00:20:42] pandora (travian-pandora) says: ir daugiau jis nieko nenori isskyrus piemna
[00:20:47] *Feja says: kai gera budavau, man saldaini duodavo
[00:21:00] *Feja says: siandien galiu kelias dienas vien ant saldainiu gyvent ir tai praktiskai vienintelis skanus man maistas.
[00:21:25] Mode (travian) says: Mano pazystami savo vaika padare alergiska labai daugeliui dalyku, netgi lietui
[00:21:40] Sarunas (sarkis) says: tai jus sakot kad zmogus suauges yra marionete?
[00:21:46] *Feja says: butent
[00:21:50] Sarunas (sarkis) says: o as sakau ne
[00:21:57] Mode (travian) says: nes iki 3m jo beveik i lauka neleido
[00:21:58] Sarunas (sarkis) says: nes nesutinku
[00:22:02] *Feja says: argumentuok
[00:22:11] Mode (travian) says: jei ateidavo i svecius kas dezinfekuodavo
[00:22:25] Sarunas (sarkis) says: argumentai tie kad as sprendziu o ne uz mane
[00:22:34] *Feja says: daugiau?
[00:22:43] Mode (travian) says: nes bijojo kad gali susirgt. Vaikas nesirgo, bet turi daug alergiju
[00:23:25] *Feja says: sarunai -> kodel manai, kad zmogus yra visiskai laisvas pasirinkimo klausimu?
[00:23:56] Sarunas (sarkis) says: as zinau ko noriu, gi niekas uz mane neina i toleta, as zinau kiek man reikia poilsio, kad mano kunas galetu kita diena buti fiziskai aktyvus, as zinau ka noriu myleti ar pamyleti
[00:24:16] Sarunas (sarkis) says: ir tikrai man to niekas nesuformulavo
[00:24:37] Sarunas (sarkis) says: jis nera visiskai bet jis turi lemiama pasirinkima
[00:24:44] Sarunas (sarkis) says: taip ar ne
[00:25:43] Sarunas (sarkis) says: jei mes butume visiskai formuojami visuomenes pagal nusistovejusias normas tai netobuletumeme
[00:26:01] Sarunas (sarkis) says: jei tevas buvo zvejys gaude tinklu as ir taip pat
[00:26:10] *Feja says: Na, kad tavo norai, kaip ir kiekvieno zmogaus, yra suformuoti aplinkos, manau jau irodem.
Kad reikia eiti i tualeta, o ne kampe slapintis - ismoke tevai.
Kiek reikia poilsio tavo fiziologija pasako.
Grozio suvokimas yra idiegtas visuomenes (formuojamas pirmaisiais gyvenimo metais iki mazdaug 3 metu)Zmogaus pasirinkimas yra ribojamas ziniu ir jo aplinkos
[00:26:11] Sarunas (sarkis) says: bet keista atsirado laivai
[00:26:40] Sarunas (sarkis) says: nieko tu man neirodei
[00:26:53] Sarunas (sarkis) says: technologine pazanga butu neimanoma pagal jusu modeli
[00:27:04] Sarunas (sarkis) says: kur yra robotizmas
[00:27:11] Mode (travian) says: beveik visi zmogaus isradimai nusiziureti nuo gamtos
[00:27:25] Sarunas (sarkis) says: zodis beveik man patinka
[00:27:36] *Feja says: 6 % zmogniu valdo 80% paaulio pinigu
[00:27:41] *Feja says: ne visi robotai
[00:27:50] *Feja says: Ensteinas ne robotas pvz :)
[00:28:06] Mode (travian) says: tyrinejant gamta zmogus daug ka pritaike sau, o po to tuos isradimus tobulino
[00:28:12] Sarunas (sarkis) says: nu va as sakau kad yra tu kurie sprendzia ir nebutinai einsteino lygiu
[00:28:13] *Feja says: paprasta zmogu nuo genijaus ir kurejo skiria gebejimas kurti SAVO mintis.. visiskai naujas ir unikalias
[00:28:23] *Feja says: pastebeti tai, ko kiti nezino egzistuojant
[00:28:42] Sarunas (sarkis) says: nu tai priejom isvados kad nevisi robotai?
[00:28:53] *Feja says: as niekad ir nesakiau kad visi :)
[00:28:58] *Feja says: as sakiau dauguma
[00:29:02] Sarunas (sarkis) says: o as taip suopratau
[00:29:15] Sarunas (sarkis) says: del daugumos pasigincysim kita syk
[00:29:23] Sarunas (sarkis) says: bet cia manau jau sutikciau
[00:29:24] pandora says: tai gal jus veltui cia gicyjotes :D
[00:29:43] Sarunas (sarkis) says: as tokiuose gincuose gyvenu
[00:29:45] *Feja says: beje, jei idomu, pasiskaityk kaip formuojamas zmogaus suvokimas, daug informacijos apie tai yra.. daug eksperimentu, daug tyrimu
[00:29:46] Sarunas (sarkis) says: man patinka
[00:29:52] *Feja says: man ir patinka :)
[00:30:08] Sarunas (sarkis) says: juk tobuleju kazkiek, yra gi gudresniu zmoniu
[00:30:14] Sarunas (sarkis) says: galima mokytis
[00:30:19] Mode (travian) says: gincuose gimsta tiesa :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gincuose gimsta tiesa :) gal but si karta unikali tiesa ir negime, bet padelioti mintis tikrai padejo visiem pokalbio dalyviam ir stebetojam.

Feja

Kopijuoti viešai paskelbtą tekstinę, vaizdinę, garsinę ir kitokio pobūdžio medžiagą pateiktą šiame tinklapyje galima tik pridedant nuorodą į tinklapį (blogą).

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Patiko (0)

Rodyk draugams

Comments

8 Responses to “Marionečių visuomenė”

  1. Ryszard Rudy on Lapkritis 20th, 2009 01:07

    Nebesustok gylintis ir ieškoti tiesos, Fėja!

  2. KitokiaFeja on Lapkritis 20th, 2009 02:36

    As ne tik pati gilinuos, bet ir kitiem smegenis veikiu :) pyktybiska visuomenes lastele gaunuos..

  3. Ryszard Rudy on Lapkritis 20th, 2009 11:39

    Daugiau tokių lastelių reikia. ;]

  4. tadaskornelis on Lapkritis 28th, 2009 15:13

    Anot, Zelando tiesa visada lieka kažkur šalia… ;)

  5. Punktyras on Lapkritis 29th, 2009 13:15

    Žmogus yra visuomeniška būtybė, be kitų žmonių jis negali tobulėti. Ką ten tobulėti, normalaus lygio pasiekti negali. Yra juk buvę atvejų, kai vaikai vieni, be tėvų augo. Vėliau juos išmokyti nė kalbėti nebeeidavo. Intelektas yra ne vien įgimtas, bet ir įgyjamas dalykas. Galima palyginti su dirva. Jei dirva labai derlinga, užteks sėklas išberti ir užaugs derlius. Jei dirva netrąši, teks daug dirbti, prižiūrėti, kad kas nors užaugtų. Žmogui augant vis nelankstesnis protas darosi.
    Berods, Niutonas yra pasakęs „jei ir pamačiau ką daugiau, tai tik todėl, kad stovėjau ant milžinų pečių“.

  6. tomas on Gruodis 8th, 2009 17:51

    I si dalyka siulyciau kitu kampu paziuret. Ar tikrai zmonijai butu naudinga (is gamtos puses), kad visi turetu savo nuomone? Ta prasme, ar tikrai zmonijai nereik tu robotu? Siaip jau manyciau, individualumas yra vienas is zmonijos silpnybiu. Cia globaliai paemus. Nesakau, kad reik visisko nuasmenejimo kaip kokiam skruzdelyne, bet… bet kuo daugiau skirtingu poziuriu, tuo daugiau nesutarimu, vat nuo to viskas ir prasideda. Taigi, manau prie tokiu zmonijos mastu, sioks toks robotizmas tiesiog butinas. Bet cia tik mano nuomone.

  7. e-komercija on Gegužė 3rd, 2010 20:56

    nu va, ka padarysi :)

  8. Marquerite Olgvin on Gruodis 16th, 2011 18:59

    Great post can i have your permision to translate into Italian for my sites visitors? Thanks

Leave a Reply